4080391408 |
Estratègies per afavorir la comprensió i la resolució de problemes matemàtics |
2019-2020 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
23/10/2019 - 20/5/2020 (15 hores) de 12:45h a 14:00h |
|
ESC Emili Carles i Tolrà |
|
c. Dr. Portabella, s/n (Castellar del Vallès)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental VIII
|
| |
|
“Activitat afectada per la Instrucció 3/2020, de 13 de març, COVID19,”. |
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Activitat orientada a millorar la pràctica educativa en relació a la comprensió del significat de les operacions i la resolució de problemes matemàtics
|
| |
Objectius |
Fer una diagnosi de les activitats que es realitzen amb la finalitat d'obtenir millors resultats acadèmics.
Elaborar un document que reculli el "com ensenyen les matemàtiques"
|
| |
Continguts |
Estratègies que afavoreixin la interiorització del sistema decimal
Comprensió del significat de les operacions i resolució de problemes
Interiorització del sistema decimal
Comprensió del significat de les operacions
Resolució de problemes
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
- D'acord amb el document de valoració final del centre i l'informe de seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de l'inspector/a del centre.
|
| |
E-mail |
crp-castellar@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
23/10/2019 |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
dimecres |
20/05/2020 |
- |
- |
|
| |